OH, IT’S SUCH A PERFECT DAY…

…I’m glad I spent it with you…!!:)

Elsket denne Lou Reed-låta på videregående, og i dag føltes det virkelig som en skikkelig finfin og perfekt dag, etter altfor mye ufrivillig inne-tid i det siste! Dagen startet sedvanlig med en voldsom morgenkvalme, men vips, rundt kl.10 ga det seg, og jeg fikk både dratt på et spennende møte med minmote.no (stay tuned), og et nytt møte med vår showroom ansvarlig for byMAGMALOU, før jeg etterpå hastet ned i en taxi til Barcode for en liten fotoshoot for et magasin som kommer ut om ikke så altfor lenge. I tillegg mens jeg har løpt rundt omkring, har jeg tilfeldigvis møtt flere venner og bekjente både her og der, og fikk hengt litt med både Marte Krogh og Mariann Saastad Ottesen på Joe and The Juice på Frogner, fineste MagMaLou-Jentene, Pia og Ida i butikken, møtte smykkedesigner Heidi Nesbakken på Beth’s Beauty, modell Hege Golf på Fresko, og til slutt min nydelige venninne, Ellen-Anna, før vi helt tilfeldig møtte vår felles venninne og Ellen-Annas svigerinne, Anne Rimmen, på MagMaLou igjen! Så det er på Frogner det skjer, folkens, hihi! Nå har jeg plukket opp datteren min og venninnen hennes i barnehagen, og kjørt de på vårens siste ballett-time. Merker jeg sitter her ganske sliten men med et godt smil rundt munnen, og håper både på at kvalmen endelig er på retrett og at energien er på veg tilbake…Og det hjelper jo på at også solen stråler varmt gjennom ruta. Faktisk er jeg så happy og fornøyd med dagen i dag, at jeg driter i at jeg klikket på en parkeringsvakt som faktisk skrev ut en parkeringsbot MENS jeg satt i bilen min utenfor butikken (der det faktisk er lov å stå i 10 minutter) Heldigvis har jeg vitner, så denne dama nekter pent å bli bullied around av en sneaky parkeringsvakt, som stod BAK meg og skrev den ut istedenfor å først be meg om å kjøre videre…Ok, så driter jeg ikke fullstendig i det, haha, for ble max irritert-men hun fikk vite det hvertfall!!;) God onsdagskveld! xMx

Outfit:

Playsuit//byMAGMALOU (also in black and green print.)

Trenchcoat//Gestuz

Shades//VictoriaBeckham

Boots//Ganni

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg