HOMESPA!!

I morgen håper jeg masse folk kommer til vår spontane pop-up vintage/secondhand store på MagMaLou!! Jeg, og superbloggerne Celine Aagaard(hippiehippiemilkshake), Marie Murstad(marie_murstad) og Annabel Rosendahl(annabelrosendahl) selger unna både brukte og ubrukte garderobeskatter, og MagMaLou selger unna masse lagervarer i alle str i tillegg, så håper vi sees i Skovveien 8 på Frogner mellom 10-15! I mellomtiden tar jeg meg en homespa-variant, pensler meg inn med en glycol ansiktsmaske fra Nimue, og tar en tidlig kveld på sofaen;)

Homespaing on a Thursday Night, and my date is the Glycol Mask from Nimue!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg