BLACK BAREBACK!!

Denne uken har babybumpen virkelig slått seg ut, og jeg har gått fra å se konstant stappmett ut til at jeg faktisk ser preggers ut, hehe! Men med det følger det noen “wardrobe-issues”, da alle klærne mine begynner å bli for trange! Jeg er ikke noe fan av å drukne magen i telt-lignende plagg, men ønsker heller å hylle den voksende magen. Men i dag gikk jeg for en slags mellomting, nemlig en sort maxidress som sitter litt tettere oventil og blir mer flowy nedover. Jeg elsker kjoler med åpen rygg, for da kan man føle seg sexy og chic på samme tid. Det er pent å vise litt hud, men noen ganger blir en vanlig utrigning foran bare helt feil og waaay tacky! Men du kan aldri gå feil med å vise ryggen!!:)

Lovin’ this black maxidress with one single strop in the back, making it very simple but chic! The leg-action split adds some fun too, and is perfect to get a good view down on my C-Galz;)

Dress//TomWood

Esspadrilles//Chanel resort ss15

Bracelet//Lola’s Love

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg