PAMPER DAY! FORDI JEG FORTJENER DET!;)

Denne fredagen har jeg gledet meg til, og krysset fingrene for at formen var grei nok til å komme seg ut av huset etter 4 dager med energioppsparing på sofaen. Og jeey, jeg klarte meg gjennom to morgenmøter (og barfa bare én gang;), før resten av dagen var satt av til selvpleie og skikkelig pampering! Selv om jeg føler meg dritt om dagen, trenger jeg ikke se ut som en, tihi, så nå er nye vipper på plass og sommerens første manikyr ble hvite aztec-inspirerte akrylnegler. Jeg hadde tenkt å ta en knall-farge, men you know, jeg har en greie med sort og hvitt, så ender stort sett opp med det til slutt likevel;)

Have granted myself a full-on pamperday with new lashes, manicure and an appoinment with my haircare Master, Andrés at Inch! Just because I think I deserve it…!!;)

Before/Før!

6-7 uker siden jeg satte på sist. Har ganske lange naturlige vipper fra før, og hadde aldri trodd jeg skulle begynne med lashextensions, men det å slippe tenke på maskara er bare så digg, at jeg er blitt helt hekta.

After/Etter!

Har gått for volumvipper, med en blanding av 3-4-5- og 6D vipper, og ble veldig fornøyd! Cred: S & M Nails (ikke sponset innlegg;);)

Aztec-inspired!

Time for coffeé!

Happy Hair Camper!

Jacket//Gestuz

Tee//Gestuz

Mummyjeans//H&M

Shoes//Toms

2 kommentarer
    1. Egenpleie de dagene man har energi er så undervurdert at jeg vet ikke hvor jeg skal starte engang! Og, den deilige følelsen man sitter igjen med etter en slik pamperingøkt er så viktig for sjelen, og ikke minst for de nærmeste rundt en.. When mama is happy, the whole family is happy;) og du, tommel opp for bare en runde med barfing!;)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg