SUNDAY FUNDAY STYLE!

Våknet i dag tidlig til at mannen min og lilleLou kom hjem fra trening, og hadde kjøpt med en stor blomsterbukett til meg! Jeg eeeelsker peoner, så ble kjempeglad, og fikk en finfin start på dagen!

Formen har vært pittelitt bedre de tre siste dagene, så jeg har kunnet gjøre små ting igjen uten å svime av eller kaste opp hele tiden, så vært innom både bursdagen til en kompis og på barnekino i dag. Men stilmessig er det for det meste chille comfy klær jeg orker å ha på meg, og dette er en av mine favoritt antrekk:)

Gikk amok på Hennes og Mauritz her om dagen, og hamstret “mammabukser” med høyt liv! Ble kjempeoverrasket over hvor kule bukser de faktisk hadde, og endte opp med både en sort, hvit og en blå jeans, samt denne digge tightsen jeg kommer til å bo i fremover.

Adidas Originals in my Heart!!

Mama:

Sweater//AdidasStellaSport

Vest//H&M

Headband//Glitter

Mamapants//H&M

Kicks//AdidasOriginals

Emma Lou:

Jacket//H&M

Tee//Lindex

Skirt//H&M

Headband//BoughtInNewYork

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg