SELBUVOTTER + GØTEBORG = SANT

Var i Gøteborg på besøk til et vennepar av oss denne helgen. Det ble en superkoselig weekend med barna våre, karuseller på Liseberg og litt interiørshopping, men det var BIKKJEKALDT, så måtte låne votter av Jenny. Og utrolig nok hadde hun selbuvotter!! Har et veldig spesielt forhold til disse vottene, da bestemor alltid strikket nye par til meg som jeg så sleit ut, og hun strikket villig vekk nye til meg igjen…:) Bestemor var min aller beste venn da jeg var liten, og selbuvotter får meg alltid til å tenke på alle de gode minnene jeg har om henne.

Spent a wonderful, but very cold, weekend in Gothenburg in Sweden this weekend, and had to borrow some warm mittens from my friend, Jenny. Turned out she had the ultra traditional Norwegian “Selbumittens”, in knitted wool and this beautiful pattern that really reminds me of my grandmother who always used to knit me a new pair, until I wore them out and she would knit me some new ones again. I was really close to my grandmother, so I get all warm and fuzzy when I see or hear things that reminds me of her:)

Jacket//Gestuz

Turtleneck//BikBok

Mamajeans//H&M

Boots//Zara

Wanna follow me on snapchat or instagram?? Search for “magmaloumarthe” on both!!:)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg