EVERYONE NEEDS A LITTLE GHETTO IN THEIR LIFE!!

Jeg så en episode av The Kardashians forrige uke, der Kanye skulle tømme Kim’s garderobe for alt som var for “Ghetto”i følge han-og jeg digget responsen til Khloé som irritert kastet fra seg: “Everyone needs a little ghetto in their life”!!:) Nå er ikke jeg nødvendigvis verdens største Kardashian-fan, men synes Khloé har et kjempegodt stylingpoeng, hehe. Var keen på å finne mitt eget lille “ghetto-alibi” denne uken, og endte opp med store gullfargede hoops i dag. Hoopsa er herlig 90-talls, men er fremdeles en favoritt hos coole chicas som Jennifer Lopez og Rihanna! Mixet de store øredobbene med det jeg tilfeldigvis fant i skapet som faktisk passer enda, OG samtidig holder meg varm. Oversized strikk og et par skinnbukser funker alltid!

Werkin’ those 90’s ghetto-hoops with some oversized knit, leather pants and red lips today!

Hoops//H&M

Sweater//ArnieSays

Shades//TomFord

Pants//Gestuz

Loafers//Toms

Photo: Celine Aagaard

Snapchat & Instagram:magmaloumarthe

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg