90’S VIBES!!

På ungdomskolen hadde jeg en lang periode der jeg mixet bukser med skjørt og kjoler, og i ettertid har jeg alltid tenkt at dette var en av mine virkelig store stil-blemmer. Men trender kommer og går som kjent, og jeg merker at jeg faktisk er skikkelig klar for å “embrace” denne mixen igjen. En ekstra bonus er at man slipper å fryse på bena, som er helt gull for en frysepinn som meg;)

Ready to emabrace one of my fashion fabs from the 90’s again-mixing my dresses and skirts with some pants!:)

Dress//GinaTricot

Pants//Gestuz

Loafers//Toms

Shades//TomFord

Photo: Celine Aagaard

Follow on insta and snapchat: magmaloumarthe

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg