ELLE SUMMERPARTY!!

Årets sommerfesthøydare er alltid Elle-festen i juni! Masse fine folk og god stemning er alltid en bra kombo, og det kunne ikke passet bedre at årets første sommerdag kom akkurat på denne dagen og badet Ekeberg Restauranten i nydelig kveldssol! Bildet er fra Red Carpet, og Marion ser ut som en trillion dollars i vår Leni jumpsuit! Selv gikk jeg for en gullfarget vintage-inspirert kjole fra julekolleksjonen vår, som ikke kommer i butikk før i oktober.

From yesterdays Elle SummerParty!:)

Før festen, inviterte Anette Ringstad fra Colina Agency en jentegjeng på sushi og bobler, men jeg rakk også å sminke henne, Marte og Sølje før vi dro videre. Fra venstre: Marian Saastad Ottesen, meg, Vibeke Klemetsen, Marte Krogh og Annette. Foto: Gitte Witt

Mariann i Alexander Wang og Anett i Ganni

Vibeke i en nydelig vintage drakt

Sølje hadde sydd sin egen flotte sommerkjole

Vakre Bertine i Elsa Eklund

Marion minner om en av mine stilikon, Bianca Jagger, i byMAGMALOU

GründerGuurrls av Colina Agency og MagMaLou/byMAGMALOU;)

Marte hadde sydd om en kjole hun hadde kjøpt på nett til en topp og et skjørt! Very chic-very Valentinoesque!!;)

Them Lovely Girls!

J’adore!!!

Lace in all black and white!

Jeg kunne bare bli et par timer, siden jeg prøver å være flink til spare på den lille energien jeg har begynt å få tilbake igjen, men kvelden var heltopp og energilageret er nå fyllt opp av masse gode vibber fra i går! Ha en nydelig helg, folkens!! Klem, Marthe

Ps: for behind the scenes videoer og bilder fra kvelden ligger de ute noen timer til under “My Story” på snapchat! Du finner meg om du søker opp “magmaloumarthe”:)

Vibeke, Anett, Mariann, Marte, Sølje, Bertine et moi!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg