OUR BEAUTIFUL PRINCESS WEARING NORWEGIAN DESIGN AND byMAGMALOU:)

Jeg er sååå glad og stolt for at Prinsesse Märtha Louise valgte norsk design og byMAGMALOU under gårsdagens vennefest i det svenske prinsebryllupet! Jeg synes prinsessen var utrolig vakker i vår Emma Lou Long Dress (oppkallt etter datteren min, Emma Louise). Og jeg går uansett rundt med verdens varmeste smil i dag, selv om VG/Min Mote skriver noe sånt som at “selv om kjolen er finere enn den hun brukte på vennefesten under prinsesse Madeleines bryllup, og fargen er fin til solbrun hud, fremstår den litt kjedelig og lite eksklusiv med cut-out partiet, som forøvrig er veldig trendy”. Jaja… Er personlig veldig stolt over at vi faktisk har et kongehus som både kan representere det aller fineste innen fransk og italiensk couture, men også omfavne og støtte norsk design! Håper pressen snart gjør det samme…:) Ha en nydelig dag i solen-eller foran Tv’n om du skal følge den svenske prinsen få sin vakre brud!!:) Klem, Marthe

So immensely proud and thankful to see Princess Märtha Louise choosing Norwegian design and our Emma Lou dress during the swedish royal wedding-weekend yesterday:)

Photo: VG/Min Mote and Renate Thorset/Pudder Agency

Suuuperkoselig med dette oppslaget på nettsiden side2.no da:):)

Ps: Jeg må bare understreke hvor viktig vår head-designer, Andrea Johannesen, er i prosessen med å utvikle og skape våre kolleksjoner! Så stolt av deg, Andrea!!:):)

6 kommentarer

Siste innlegg