DEN LILLE SORTE!

Er det en kjoleklassiker man aldri går lei av, så er det “the black little dress”, eller the lbd, som den også kalles. Når man ikke helt vet hva man skal ha på seg, føler man seg allltid vel i en enkel sort kjole man kan style på mange forskjellige måter! På en moctaildate med en venninne på fredag, kastet jeg på meg noen wedges jeg kjøpte for 3 år siden i Gøteborg, fant en sort enkel clutch og slengte håret i en tilfeldig hestehale før jeg var så heldig å bli hentet i en ganske så strøken Jaguar. Mener jeg så mannen min sikle litt da jeg dro, og dessverre tror jeg ikke det var på grunn av meg, tihi!!;);)

Sometimes all you need is a black little dress-and a handsome man to open your door;) #jaguar #uber

Jacket//ElevenParis

Dress//byMAGMALOU

Wedges//Topshop

Clutch//SecondFemale

Shades//Quay

Necklace//MariaBlack

(Jaguarturen ble sponset av Uber)

Find me on snap and insta: “magmaloumarthe”

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg