GREEN LIVING DINNERPARTY!

I dag var jeg invitert på en rawfood middag hos min venninne, Celine, arrangert av raw food guru, Trine Berge og Supernature! For meg som enda ikke har hatt en oppkastfri dag siden mars pga svangerskapskvalmen, prøver jeg stort sett å unngå å spise på restauranter eller takke ja til middagsinvitasjoner for tiden da det brått kan bli en litt pinlig affære…Men jeg har alltid vært kjempenysgjerrig på supermat-trenden, og lurt fælt på om det faktisk smaker noe i det hele tatt, hehe, så jeg gledet meg veldig til å få smake på retter lagd av The Best in the Biz!;)

Trine og Celine

Verdens søteste bordkort, en sukkerert! Middagen startet med en supersmoothie med pære og kokos, og var overraskende yamyam, og den første grønne smoothien jeg har slurpet i meg-og fremdeles har hatt lyst på mer!;)

Spennende meny og sunne ingredienser!!:)

Neste rett var en soltørket gojipaté, som ble min absolutte favoritt i løpet av kvelden! Supercrunchy hjertesalat mot en supertasty gojiblanding var en vinner i min bok!

Seafood-salaten med appelsinsaus smakte absolutt godt, og appelsinsausen er et mye freshere alternativ til mange av de andre salatdressingene man ofte ender opp med.

Må innrømme at jeg sleit litt mer med rødbetsuppa… Den hadde en helt nydelig og fløyelsmyk konsistens, men også en litt ubestemt smak jeg ikke helt klarte å bli kjent med.

Siden kameraet mitt har forsvunnet på mystisk vis, kan jeg bare ta bilder med telefonen min for tiden, så kvaliteten er dessverre ikke den beste, og screenshot av en snapchatvideo er heller ikke optimalt,hehe! Men var det eneste bildet jeg hadde av denne godbiten av en raw lasagne, så ville legge den ut, for den var megagod!

Desserten var en drøm for alle sjokoladeelskere, og jeg så den forsvant på høykant blant jentene rundt meg! Sjokolade er en versting for kvalmen min, så smakte bare en liten bit, men hadde forstått det om noen hadde blitt busta for å slikke tallerkenen for å si det sånn!

Vi var så heldige å få med oss oppskriftsboken til Trine, så nå skal jeg og bebissen i magen teste ut litt ulike oppskrifter fremover. Blir også spennende å se om min litt kresne 6-åring kommer til å like det:)

#sponset

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg