PHOTOBOMBING BABYBUMP!

Den lille babyknært’n har vist seg å være en skikkelig linselus, og snek seg med på et bilde i Se og Hør tatt på Elle-festen forrige uke:) Tiden har forøvrig gått merkelig fort i det siste, til tross for kvalme og bekkenløsning, og i dag er jeg faktisk 21 uker på veg…Har endelig begynt å virkelig tro på at det kan gå bra denne gangen. Vi skal faktisk bli foreldre til en ny liten jente, og jeg er så utrolig glad og ekstremt spent. Derfor blir det nok litt mer “mammablogging” her inne fremover også. Vet ikke om alle dere lesere er super interessert i akkurat dét, hehe, men for meg er det naturlig å blogge rundt det som til enhver tid preger hverdagen min. Og nå for tiden er det mest mulig hjemmetid, soving og koseklær som egentlig står helt øverst på prioriteringslista. Men übersosial som jeg i utgangspunktet er, prøver jeg å komme meg mer og mer ut de dagene som er bedre. De blir det forhåpentligvis bare flere og flere av fremover, og jeg gleder meg til å dele dem med nettopp dere:) xxxMarthe

Wanna follow me on snapchat and insta?:) Look for “magmaloumarthe” on both!

My sneaky little babybump is photobombing this pix from last weeks Elle party at Ekeberg Restauranten in the Norwegian tabloid magazine, Se og Hør!;);)

4 kommentarer
    1. Ja til babyblogging.ønsker meg inspirasjon til å kle meg flott til tross for at det jeg har en voksende mage.jeg vil ikke gå med mindre fine klær bare fordi jeg er gravid.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg