HAPPY MAMA, HAPPY BABY!!

Jeg elsker å pynte og stashe meg! Og jeg elsker å pynte og stashe på andre også, få folk til å føle seg vel, og understreke de beste ytre trekkene til den kunden eller jenta jeg jobber med. Mulig du synes det er overfladisk, og det er fair enough, men jeg er uansett fullstendig uenig, hehe! For meg handler ytre skjønnhet om friheten til å kunne uttrykke seg og fremstå slik man selv ønsker å være og også fremstå overfor andre, om den energien litt selvpleie og egentid kan gi en i hverdagen som som regel dreier seg mest om jobb, stress og farting hit og dit for å rekke alt mulig rart man faktisk skal rekke i løpet av en dag som enten arbeidsgiver, arbeidstager, kjæreste, kone, venninne eller mamma for eksempel. Ytre skjønnhet for meg handler heller ikke om perfeksjonisme, men at man får lov til å gjøre akkurat det man vil for å føle seg best mulig. For noen handler det om trening og kosthold for eksempel, for andre (les meg;) betyr det noen påkrevde alene-minutter hver dag på badet og en date med deilige hudpleieprodukter og sminkekostene mine. For noen betyr det begge deler, og for noen ingen av delene, og det er selvfølgelig også helt innafor. Men egenpleie skal man ikke kimse av, og kan rett og slett være balsam for skjela, og jeg tenker aldri unnskylde meg til noen for at jeg innimellom setter meg selv øverst på prioriteringslista. Og dette skriver jeg mens jeg sitter godt plantet i sofaen i en sliten one-piece drakt og grorud-palme på hodet med en stor fem og en halv måneders stor kul på magen, hehe. Innser at jeg kanskje har vært litt slapp i det siste, men jeg nekter å la forfengelighetsskipet synke helt og totalt selv om jeg er gravid. Faktisk skal jeg legge inn en extra effort de siste månedene, for det blir garantert mindre “selfie-time” når bebissen kommer til verden, så gleder meg litt ekstra til å feire den faktiske 10-års bryllupsdagen vår med en SPA-pakke pakke på The Thief i morgen og til min manikyrtime hos S and M Nails senere idag! HAPPY MAMA, HAPPY BABY!!;);) Ønsker dere en nydelig soldag, og gjerne sett av 15 minutter i løpet av dagen til å gjøre noe for deg selv, og KUN deg selv:) xMx

My bathroom beauty shelf:

Hat//H&M

Silkband//Chanel

Top//byMAGMALOU

Shades//VictoriaBeckham

Necklace//MariaBlack

3 kommentarer
    1. Så enig ♥ Blir mer og mer opptatt av egentid jo eldre jeg blir jeg – rart? Men egotid er dessverre dyrt og da blir det altfor lite. I allefall for meg som er 3-barnshønemor 🙂 Fikk tak i jumpsuiten da og jeg elsker den!!
      De solbrillene var helt rå!…..sukk!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg