CHILLAXING COTTAGESTYLE!

God Søndag, Kjære Lesere:) Er endelig tilbake til Sørlandet hvor vi skal ta livet helt med ro noen uker. Jeg er ikke så bevegelig om dagen, da hverken hofter eller bekken er så keene på at jeg skal kunne bevege meg altfor mye, samt at den utrettelige kvalmen nekter å gi seg, så passer meg fint med hjemmekontor på hytta for tiden. Var forresten på en undersøkelse på “Bekken og Barn” i Oslo på torsdag, og skal få god oppfølging der med fysioterapi og kiropraktikk når jeg kommer tilbake i august-inntil da får jeg bare ta en dag av gangen. Hjelper dog å kle seg i masse deilige koseplagg, som ikke klemmer eller føles ubehagelige å gå i på slike dager! En god te med litt honning hjelper også på humøret…

Finally back at our cottage down South from where I’ll be managing my “homeoffice” for a few weeks, enjoying some peace and quiet by the sea, finding new strengths to deal with my constant nausea. I love wearing comfy clothes, such as my yoga gear from Run and Relax, designed by my friend, Vibeke Klemetsen. Super Comfy+Super Stretchy=Very Prego Friendly!!:)

Shades//VictoriaBeckham

Cardigan//ArnieSays

Top//RunAndRelax

Pants//RunAndRelax

Sandals//Birkenstock

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg