FRANSK RUNDFLETTE!

Jeg er vant til å style andre på håret, men er faktisk litt nybegynner på å flette mitt eget, da jeg sjelden tar meg tid til å sette i gang store fletteprosjekter. Men faktisk finnes det mange enkle fletter som ikke tar noe særlig tid, og denne franske rundfletten(som jeg har valgt å kalle den), tok mindre enn fire minutter! Flett en kinaflette på hver side av hodet til de møtes i nakken, og flett videre de to delene sammen i én fransk flette. Vil du ha den mere rufsete og volumiøs, kan du tuppere håret i lengdene før du setter i gang, og eventuelt dra ut litt hår for å gjøre den mer tilfeldig og bustete etter du har satt på strikken. Lykke til og ha en ny fin uke! (Bildene er fra snapchat: magmaloumarthe)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg