VIXEN BLOG AWARDS!

Hei kjære lesere! Jeg blir superglad om dere går inn på Vixen Blogg Awards her: http://www.vixen.no/nominer-til-blog-awards/ , og nominerer bloggen min til enten Årets Mote-eller Livsstilblogg(magmaloumarthe.blogg.no), eller stemmer på snapchatkontoen min(magmaloumarthe) til Årets Snapchat! Hadde vært sååååå stas å bli nominert igjen! Kom til semifinalen som Årets Nykommer i fjor, og selv om jeg ikke på langt nær rekker å blogge på fulltid, synes jeg det er kjempegøy å dele antrekk, tips og inspirasjon om mote, skjønnhet, reise og livsstil gjennom både bloggen og min nye favoritt blant sosiale medier, nemlig snapchat! Sender deg masse god karma og håper på din stemme, hihi! Klem, Marthe

Outfit:

Cap//Graa

Shades//Etla

Turtletop//BikBok

Necklaces//MariaBlack//WeTheHatters

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg