GLA’SØNDAG!!

De siste ukene har vært litt av en berg og dalbane, så bloggen har fått lide litt under det. Men nå har heldigvis ting stabilisert seg noe, og vi kan endelig senke skuldrene og komme tilbake til en normal hverdag igjen. Jeg er egentlig forkjemper for at man skal kunne snakke åpent om ting som ikke går helt som det skal også når man faktisk står midt oppi det, og ikke bare fortelle historien i ettertid. Jeg tror at å være åpen og ærlig rundt livets mange utfordringer og hendelser, både kan være til hjelp og støtte for andre som måtte oppleve noe lignende eller faktisk er i samme situasjon selv, men det kan lette et litt tungt hjerte for en selv også å kunne lufte sine erfaringer på godt og vondt. Men når det gjelder ens egne barn og familie, og ikke bare en selv, sier magefølelsen min at det er for tidlig å skulle dele hele sykdomsforløpet og alt rundt det som skjedde foreløbig. Det eneste jeg synes er greit å formidle akkurat nå, siden vi har fått så mange hyggelige og omtenksomme bekymringstelefoner og meldinger, er at datteren min fikk et akutt nyresyndrom for et par uker siden, men at hun nå endelig responderer veldig bra på medisiner og prognosene er veldig bra for at hun kan bli helt frisk etter endt behandling. Så om noen måneder håper vi både på å ha en frisk og rask skolejente i hus, og i slutten av oktober kommer også vår etterlengtede lillesøster, så forhåpentligvis kan freden senke seg til jul…:) Ønsker dere en riktig så god søndag, og en ny spennende uke for mange med både jobb- skole-eller barnehagestart! Klem, Marthe

Følg meg gjerne på insta og snapchat under “magmaloumarthe”:)

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg