GLØDENDE HUD UTEN SOL!

Samarbeid//Ad: Dere som følger bloggen min, vet at jeg har slitt litt med stressutbrudd, arr, ujevnheter og pigmenteringer i ansiktet. Før sommeren begynte jeg å gå jevnlig til Elite Helse på Røa som er de beste på hudproblematikk i Oslo spør du meg-og jeg har prøvd maaaange hudpleie klinikker tidligere uten å være fornøyd! På Elite Helse tar de huden din på alvor, og legger opp individuelle opplegg istedenfor å behandle alle mer eller mindre likt som jeg føler mange andre klinikker gjør. Siden jeg er gravid får jeg ekstra mye pigmentforandringer, som jeg ikke kan behandle aktivt nå, men jeg har brukt solfaktor 50 og caps hele sommeren for å prøve forebygge at det blir veldig mye verre hvertfall. Inntil jeg er ferdig med amminga og kan begynne på det medisinske programmet til Obagi, bruker jeg produktene til lillesøsteren “ZO” som forbereder huden på Obagi kuren ekstra godt, men fungerer veldig bra på huden min allerede alene. Utbruddene har forsvunnet og jeg har fått tilbake glød og farge i ansiktet! I tillegg tar jeg månedlige ZO-penslinger som virkelig renser og klarner opp huden! Så forbedringene har vært store, men gleder meg til jeg etter jul engang kan begynne med prosjekt “Bli kvitt pigmentflekkene” også:)

Bilder fra gårsdagens “My Story” og Elite Helse-besøk på snapchat som du kan følge om du søker opp “magmaloumarthe”:

No make up-Scary;)

Etter ZO-penslingen får huden en ekstra boost og ekstra mye glød.

Produktene jeg sverger til;)

Ønsker dere alle en solrik torsdag, men husk solfaktor!!:) Klem, Marthe

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg