MY ALL TIME FAVOURITE!!

Jeg har alltid elsket pologensere med deilige store halser som er perfekt nå som høsten nærmer seg! Men et plagg jeg liker enda bedre er en turtleneck KJOLE! Derfor designet vi en variant for vår egen kolleksjon i fjor, som nå er blitt en fast del av baseprogrammet hos byMAGMALOU. Men vi gjør ikke strikk enda, derfor fallt jeg pladask for denne herligheten fra et av mine andre norske favorittmerker, ArnieSays. Nå er jeg snart 8 måneder på veg og høygravid, men denne stylen funker på absolutt alle kroppsfasonger, og forfra kan man knapt se magen, så veldig komfortabel kjole å bare hoppe inn i gravid eller ikke…

My love for turtleneck dresses are neverending, and it works for every bodytype, even my soon to be 8 months babybum!!

Så stor er magen egentlig blitt, hehe, men med riktige plagg, snitt og materialer er det utrolig hvor lite som skal til for å kle seg mest mulig flatterende.

My babybelly has really gotten this big, hehe, but choosing the right garments, style and materials you can still dress in a flattering manner.

Hva er ditt favorittplagg for høsten?:)

What’s your favo garment for fall?:)

Dress//ArnieSays

Espadrilles//CHANEL

Photo: Ole Martin Halvorsen (mobcam)

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg