THE RETURN OF THE BABYDOLL DRESS!

Jeg har ikke hatt på meg babydollsnitt siden “1993”, hehe, siden jeg føler det vanligvis blir litt for søtt for meg. Men å være høygravid gjør tydeligvis noe med en, for prøvde denne varianten i et deilig stretchy stoff med en sporty glidelås detalj i halsen, og ble helt solgt! At den har lommer i tillegg, checket den siste viktige boksen under “comfort”, og kjolen ble min! For å gjøre looken litt mere sporty enn søt, matchet jeg den med en caps, en løs hestehale og verdens kuleste solbriller i tre(!!) fra det norske merket, Etla. Skal også sies at babydoll trenden er på veg tilbake, og ble sett på flere av visningene til de store motehusene for høst 2015 som Valentino, Chloé og Calvin Klein.

Embracing one of fall’s new trends in a babydoll dress, which is perfect for my soon to be 8 months babybelly.

Dress//Ganni

Cap//Gestuz

Shades//Etla

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg