GÅRSDAGENS!!

Heier veldig på norsk design, og var på Mardou & Dean sin ss16 visning igår sammen med venninne, Marte (som forøvrig hadde på seg en superchic Valentino-kjole jeg nesten døde litt av;). Mardou er helt rå på jeans, denim og noe strikk. I tillegg lager de endel kick-ass shoes! Blant annet de knyte “heelsa” jeg har på meg her på bildet, som også finnes i rødt! Hawt-Hawt, og vi har de selvfølgelig på MagMaLou!!:):) Ellers hadde jeg på meg jeans fra mamma-avdelingen på H&M, en singlet fra Run & Relax, fake fur fra Dry Lake og clutch fra vårt eget merke, byMAGMALOU.

Under har jeg lånt noen fine bilder fra visningen tatt av Hanne Erøy. Gå inn på bloggen henns Fashionistainoslo.no for å se flere. God helg, kjære lesere!!

Photocred:Hanne Erøy

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg