LONDON BEAUTY-BUYS!

Jeg shopper vanligvis lite klær når jeg er ute og reiser, siden jeg bruker mest plagg og antrekk fra min egen butikk og eget klesbrand, men elsker å “investere” i freshe makeup-produkter, vesker, sko og accessoires fra mine favoritt designere som jeg kan bruke lenge og ofte og faktisk få valuta for pengene man legger igjen. Jeg kjøper meg heller en litt dyr veske som kan brukes til “alt” og matcher det med rimeligere plagg, enn å kjøpe masse dyre enkeltplagg man kanskje ikke får brukt så ofte likevel. Det har jeg faktisk ikke samvittighet til;) Fikk ikke akkurat mange timene å titte rundt i London på torsdag, som jeg skrev om i forrige innlegg, men jeg klarer aldri å gå fra et lekkert Louboutin-stativ med neglelakker og leppestifter innpakket i de skjønneste flakonger og design!! Endte opp med å velge fargen “Sweet Charity” til neglene, som har den perfekte “nude”-nyansen, mens til leppene gikk jeg for en matt rødfarge (Diva 505) som er perfekt til å sprite opp en grå høstdag. Rakk også å forelske meg helt i et par øredobber fra Chloé, som jeg kommer til å bruke masse fremover, enten for å pynte opp en type avslappa jeans og t-skjorte look, eller til store chunky strikkeplagg! Og kommer festkjolen på, så funker de da også!!:) Nå skal jeg i en babyshower til en god venninne, så until next time, ha en nydelig søndag! Klem, Marthe

My best beauty buys from my trip to London this Thursday: Nailpolish in the perfect shade of nude called “Sweet Charity” and a dramatic matte red lipstick in the colour “Diva 505”, both from Louboutin. And I literally fainted for two seconds when I saw these chandalier earrings from Chloé, perfect to dress up any outfit from ripped jeans and a t-shirt look, chunky knits or a party dress!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg