BABYBRUNCH SUNDAY!

På søndag hadde jeg invitert en gjeng på en liten “social shower” som et alternativ til den mer tradisjonelle “babyshoweren”. Tre av mine beste venninner ønsket i utgangspunktet å lage en hemmelig surprise-shower for meg, men heldigvis kjenner de meg så godt at de vet at jeg ikke liker sånne type overraskelser, at jeg får panikk av bleiekaker(haha) og elsker å planlegge og organisere gatherings selv, så de var veldig smarte og ga meg kontrollen tilbake til å gjøre det på min egen måte, tihi;) Siden jeg har vært relativt usosial mens jeg har vært gravid, ønsket jeg rett og slett bare en uhøytidelig babybrunsj på en av mine favorittrestauranter på Aker Brygge, ASIA, uten masse stress, baking, “babygames” og orging for noen i forkant! Men må innrømme at det var veldig kos at de hadde pyntet bordet med råssa hjerteballonger og stash til jeg kom!! Det viktigste for meg var bare å få se masse bra damer( og noen gutter;) jeg vanligvis digger å henge, jobbe, feste eller ta en kaffe med og ikke fått sett på en stund, sladre, pludre og catche opp siden sist! Jeg var litt sløv og klarte bestemme meg for en dato midt i høstferien der de fleste hadde planlagt å reise bort, så ble veldig glad og overrasket over at vi likvel ble 25 stk til bords som kunne nyte en superdigg lunsj, stekende sol og fantastisk høstvær på Aker Brygge! Siden jeg ikke visste hvor lenge jeg ville klare å “holde ut” eller bli for kvalm og sliten, ville jeg bruke minst mulig tid med å ta bilder og sitte styre med telefonen! Men noen mobilbilder og snaps(snapchat:magmaloumarthe) rakk jeg jo selvfølgelig, dog tatt i hui og hast, så kvaliteten ble nok litt deretter dessverre!!;)

Min favoritt-rett på ASIA: Asian Style Taquitos, som er små asiatiske tacoskjell fyllt med tartar av laks og hamachi, sitrongress, avokado og jalapenodip.

Tina et moi

Stine, Anne og Ellen Anna

Hege, Cecilie og Samira

Samira, Karoline og Matilda

Nadya, Anne og Ellen Anna

Matilda, Stine og Julie

Resten av bildene av bordet og de fine folka rundt ble blenda av sola, og altfor utydelige til å legge ut:(

Fikk sååå masse fint! Tenk at de miniatyr plaggene skal passe på et pitte lite menneske som svømmer rundt inni magen min akkurat nå!!??!! Blir fremdeles litt cray-cray av å tenke på hvordan det er mulig at det faktisk kan bo et menneske inni et annet, hehe!!

Takk til alle som kom!! Beste dagen på lenge!!:):)

FauxFur//H&M

Shirt//ArnieSays

Leatherpants//Gestuz

Heels//MarcJacobs

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg