P.R.E.G.Z.I.L.L.A!!

Jeg er glad mannen min ikke leser bloggen min (for en nørd ass, hehe), for i dag må jeg innrømme at han har rett! Jeg er offisielt blitt en Pregzilla!! Den klassiske “det-nærmer-seg-fødsel-og-vi-har-ikke-gjort-en-dritt-så-la-oss-pusse-opp-huset-på-to-uker”-type pregzilla, som alle menn frykter. Jeg blir faktisk nesten litt redd meg selv noen ganger, hihi! Alle som kjenner meg godt vet at når jeg har bestemt meg for noe, går det fort i svingene og tålmodighet er et fremmedord i min verden, på godt og vondt! Det kan være fryktelig effektivt (synes jeg i hvertfall), men kan også oppfattes som litt (noen vil kanskje også si ofte) irriterende vil jeg tro;) Dere som følger bloggen min, vet at det har vært et heavy svangerskap, og jeg har ikke engang tenkt på om vi har seng, vogn eller bilsete klart, men bare fokusert på å komme meg igjennom én dag av gangen. Men energien har gradvis kommet tilbake de siste par ukene etter at jeg har fått en ny medisin mot kvalmen og fått uvurdelig hjelp av kiro og massage for superslarkete hofter, rygg og bekken. Så et nesten 9 måneders energilager har åpnet seg, og jeg føler meg som en MamaBear som holder på å eksplodere av “nesting”-syndromet. Vi har faktisk ikke fått gjort klart noe som helst til bebissen kommer og vært super laidbacke for inntil en uke siden, men da oppdaget til gjengjeld jeg (og hormonene mine) plutselig alle andre mulige irriterende feil og mangler på omtrent alle rom i huset også, som selvfølgelig må fixes for min egen sjelero før ett menneske til skal komme å bo her, hehe! Tror mannen min som er vant til å se meg i fosterstilling på sofaen hver kveld, fremdeles er litt sjokkskadet, og ikke vet helt hvordan han skal deale med at jeg har våknet fra prego-dvalen, men han er overraskende cool og har brettet opp ermene og er i full sving med alt det praktiske og handy-man delen av det jeg liker å kalle vår felles “to-do” liste, men som jeg heldigvis klarer å ha litt selvinnsikt igjen til å skjønne egentlig er min. Anyways, nå pusser vi opp barnerom og gjør kosmetiske endringer på alle andre rom også med unntak av kjøkkenet og badet, så for dere som vil følge med litt behind-the-scenes kommer jeg til å “snappe” mye av oppussingsprosessen, så gjerne følg meg på “magmaloumarthe” om du vil se hvordan det blir:) Ha en nydelig onsdag! Klem, Marthe

Shades//Etla

Dress//GinaTricot

Cepe//TomWood

Boots//Gestuz

Accessoires//Maanesten

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg