BEIGE & BLUES!

Kombinasjonen av gull, kamel/beige og blått er blitt en høstfavoritt, og jeg elsker detaljene med gullknappene på en ellers basic polo-genser. Buksene er fra Mamma-avdelingen, mens resten er “normal” klær fra samme merke. Med bare 9 dager igjen til fødselen, begynner det å bli ganske trangt om plassen med en mage som vokser for hver dag som går. Og selv om jeg prøver så godt jeg kan å stort sett handle klær hos lokale mindre butikker, har jeg “krøpet til korset” og gått til innkjøp av litt ekstra stretchy og romslige klær på kjedebutikkene i det siste, men prøvd å tenke på at det er plagg jeg faktisk kan bruke etter fødselen også. Selv om jeg selvfølgelig synes mange av kjedebutikkene lager mye fint og alltid har produksjonsmuligheter til å pøse på med billige trendvarer til enhver tid, liker jeg best å handle i mindre uavhengige butikker (som min egen) for å støtte småbedriftene og lokalområdene som blir sååå mye hyggeligere av å kunne tilby et miljø av butikker, cafeér, blomsterforhandlere og lignende. Men disse er også avhengig av at publikum benytter seg av tilbudet, og ikke bare rømmer til de store kjøpesentrene, så håper folk innspireres mer og mer til å bruke og støtte nærområdene sine mere fremover også. Ønsker deg en fabtastic tirsdag, og høres i morgen igjen om tuner deg inn her, hehe, eller følger meg på Snap der jeg legger ut “updates” mye oftere. Du finner meg om du søker opp “magmaloumarthe”! Klem, M

Whole outfit from H&M

Sneakers//CHANEL

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg