TANNPINE TIME-OUT!

Fy Søren, nå er det bare en uke til fødselen, og jeg gleder meg såååå til å møte hun som skal bli min nye lille datter…Våknet dog med heavy tannpine i går, og tannlegen var ikke sen med å fastslå at den siste visdomstanna mi som aldri har klart å karre seg helt frem men bare ligger og lurer under overflaten, synes dette var en fin uke å kjekke seg på. Så nå har jeg skikkelig tannpine og ser ut som et marsvin og vurderer om jeg skal kaste i meg penicilin-kuren hun ga meg (som skal være ok å bruke under svangerskap), eller om jeg skal “over-safe” og vente til babyen er ute…Hønemora i meg blir litt stressa av tanken på å putte i meg medisiner just-in-case liksom, mens det rasjonelle i meg tenker at det er idiotisk å gå siste uka å ha møkk-vondt og bruke energi på det…Hmmmm…Tablettene er kjøpt, men merker jeg må sove på det til i morgen…Noen andre som har gått på Apocillin mens gravid??:) x Marthe x

One week count-down pic from my snapchat: “magmaloumarthe”.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg