LURESMIL!!

Det eneste jeg rekker å servere på bloggen i dag er et spent lurefjes, da vi som typisk er litt sent ute og begynner rase-pusse opp “et kvarter” før den nye babyen skal dukke opp og det har vært litt hektisk, hehe. I dag har vi tapetesert babyrommet med en hvit og beige tapet fra Tapetgalleriet.no, og fått montert opp de aller fleste fantastiske møblene fra Stokke.com som jeg har fått tilsendt og gleder meg til å bruke som en kjempestolt ambassadør. Er dog masse igjen, så holder forvandlingen litt hemmelig noen dager til, og da er nok forhåpentligvis spisestua ferdig også! Men følg meg på snapchat, der snæppes det endel prosjekter om dagen, og på fredag blir det nok mye behind the scenes fra fødselen oxo! Join meg på “magmaloumarthe” da!!:) Klem,Marthe

Ps: Jeg synes sponsede gaver selvfølgelig skal opplyses om, men jeg liker å opplyse om “all good things out there”, så jeg legger ut og namedropper alle gode ting, tips og triks som absolutt ikke er hverken spons eller samarbeid også, uten å markere det på noen spesiell måte. Orker ikke skrive “ikke sponset/ikke samarbeid/ikke annonse” etc. på alt man skriver om og faktisk har betalt for selv. Så inntil jeg blir oppmerksom på at reglene tilsier noe annet, opplyser jeg faktisk kun om når ting faktisk ER spons eller samarbeid:)

2 kommentarer
    1. Hei og lykke til i morgen!!ENDELIG skal du få møte mirakelet som du har kjempet for både før graviditeten og disse 9 mnd. Kommer til å tenke masse på deg selv om jeg aldri møtt deg liksom. Du har fått svangerskapet til å virke så nært likevel. Jeg er for det første helt imponert hva du har håndtert gjennom disse mnd og ikke minst ser du helt fantastisk ut!!!Kos dere i tiden som kommer;)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg