HEY HO, LET’S GO!!

Shit, i dag er dagen, og jeg går litt rundt meg selv nå, og skal være på sykehuset om en time! Har pakket altfor mye som vanlig(innafor med fødekoffert i stedenfor fødebag??;);), har halsbrann fra H….. og virrer litt rundt som en hodeløs kylling! Herregud, fixer jeg det her?? Det er 6 år siden sist, lystgassen er et glemt (og savnet kapittel) på sykehuset, men har skrevet et veldig konkret fødebrev om bl.a forventningene til smertelindring til jordmødrene! Jeg ser selv at jeg er glad dette ikke er en restaurant der jeg skal “bestille” meg en baby, da hadde de sikkert sagt “Takk, for bestillingen, gått ut på kjøkkenet, og sagt følgende: “Vi har en meget kravstor kunde som kommer til å gjøre livet surt for oss, så vi kan like gjerne bare spytte i maten hennes med en gang”! Hehe, jeg skal prøve å være en “flink” fødende altså, men er nok redd både de og mannen kommer til å se noen høyst usjarmerende sider av meg i dag, for jeg freaker ut av smerte og tror jeg gjør skam på alle dere “urkvinner” der ute dessverre! Men skal gjøre mitt beste!! Håper dere sender oss noen heie-tanker, og gjerne følg oss på snapchat under dagen(“magmaloumarthe”)! “Snap is my new drug!!”, siden lystgassen er tatt bort!;);)Fint å ha noe å konsentrere seg om…All right, kjære lesere, ha en nydelig dag og send en litt skremt snart-fødende kvinne med indre angst og uro en “power-thought”!! Hehe! x Marthe x

Ps:det kornete bilde er fra snapchat! Ble litt hektisk i morges;)

9 kommentarer
    1. Så spennende! Trikset er å tenke, absolutt hele tiden, at det kommer til å bli mye verre!!
      Masse lykke til! 🙂

    2. Dette her klarer du!! 9 mnd med spying og kvalme er rett ved veis ende, og du er sterkere enn du aner 🙂 lykke til! Gratulerer på forskudd! Nyt tiden som ligger foran deg når den lille endelig er i armene dine:)

    3. Masse lykke til med fødselen:) Sååå gøy at dere får baby idag:) En fin høstdag å få et vidunder til verden. Hilsen Maria (mammaen til Philip)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg