HAPPY WIFE-HAPPY LIFE!!;)

Holdt på å gå i bakken av glede da denne lekkerbisken av en veske stod på spisebordet i stua og ventet på meg da vi kom hjem fra sykehuset. Mannen min jobber endel i London, og hadde vært innom Selfridges og kjøpt verdens fineste fødegave! Har lenge ønsket meg denne klassiske sorte YSL-vesken med gullmonogram, og da den gliste mot meg og fortalte meg at nå “er det oss to, baby”, tror jeg faktisk jeg dansa en merkelig jubeldans på stuegulvet før jeg engang klarte å si tusen takk, hehe! Fikk lufta den for første gang på lunchdate med venninne-Mariann på Südøst i dag, og den skuffet ikke, selv om jeg måtte droppe ha med noe av mitt eget stash jeg pleier å drasse rundt med i veska mi for å få plass til bleier, bytteklær og wipes istedenfor! Times have changed-og jeg liker det!!:):)

Brought my new YSL-friend, that my husband got me as a birthgift, to lunch today hooking up with my awsome gal-pal,Mariann. Really love the classic and simple shape in contrast to the gold monogram.

Hat//ArnieSays

Sweater//ArnieSays

Handbag//YSL

Jeans//H&M

Boots//Gestuz

Great lunchin’place at Grünerløkka

Picture from my snapchat (magmaloumarthe) of Mariann and Olivia hanging out! Olivia looking grrrrlishious in the swedish brand, Mini Rodini;)

13 kommentarer

Siste innlegg