FAUX FUR FOR FALL!

God Mandag, kjære lesere! Håper dere har hatt en fin helg! Jeg har tilbrakt størstedelen av helgen i ammekroken da hun lille er veldig sulten om dagen, men fikk en liten trilletur i går. Det verste jeg vet er å fryse, så jeg har total hang-up på varme jakker, digge votter, skjerf og luer! Derfor er jakkeskapet mitt alltid fyllt opp av forskjellige fuskepelser på høsten og vinteren, for de varmer godt og funker både til hverdag og fest- og noen også til trilletur;) Også elsker jeg luene fra det norske merket Arnie Says, som finnes i mange farger og holder ørene gode og varme, hehe! Ønsker dere en nydelig uke! Klem, Marthe

FauxFur//GinaTricot

Hat//ArnieSays

Turtleneck//byMAGMALOU

Tights//H&M

Boots//Zara

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg