STRIKK, FUSKEPELS OG ET VELDIG GODT KJØP!!

Oslo leverer fantstisk høstvær i år, og jeg elsker å gå trilletur når solen stråler samtidig som det er frost på bakken. Men det begynner å bli kaldt, så for en frysepinn som meg, er det bare å pakke seg inn i mange lag med deilig strikk, luer og votter og en digg varm jakke. Fuskepelsen er en evig favoritt i garderobeskapet mitt og har tatt den frem hvert år siden jeg kjøpte den på Mango for 9(!!) år siden. Det kaller jeg et godt kjøp!!:) Ha en nydelig fin uke, og gjerne følg meg på snapchat(magmaloumarthe). I kveld skal jeg på Se og Hørs Kjendisgalla om lillefrøken er fornøyd med å bli hjemme med pappaen sin alene noen timer, og regner med masse bra snapping derfra, hehe! Klem,Marthe

Beanie//ArnieSays

FauxFur//Mango

Turtledress//ArnieSays

Boots//Gestuz

Mittens//Stokke

Shades//MarcJacobs

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg