KJENDISGALLAEN 2015

Var på Se & Hørs kjendisgalla i går som pleier å ta helt av, og akkurat dét gjorde det i går også:) Først var det prisutdeling på Chat Noir, før festen ble flyttet over til Theatercafeén. Men aller først startet vi kvelden med et sminke-vors hjemme hos meg med moteblogger, Celine Aagaard og fiolinist, Marte Krogh. Jeg måtte prøve 5 forskjellige antrekk før jeg klarte å bestemme meg, for hadde en typisk dag jeg ikke følte meg vel i noe. Endte opp med å bruke en kjole fra H&M med høy splitt i siden og bar rygg med tilhørende snørepumps fra Mardou & Dean. Som tilbehør valgte jeg en clutch fra eget merke, byMAGMALOU, og strassøredobber kjøpt på Ganni-butikken i Hegdehaugsveien. Slike utdelinger kan ofte bli litt kleine, men først av alt ble jeg superimponert av “girl-power”trioen Alexandra Joner, Adelén og Sandra Lyng som sang og danset fletta av publikum og Atle Pettersen hadde et helt rått avslutningsnummer. Janne Formoe var supersøt og morsom som konferansier og veldig stas at Ane Dahl Torp fikk Wenche Foss sin ærespris. Jeg tok masse bilder og videoer på snapchat(magmaloumarthe), så dere som følger meg der fikk kanskje med dere highlightsene der? Ellers ble de fleste bildene jeg tok for mørke dessverre til at jeg kan legge de ut. Men har hvertfall noen bilder fra fotoboxen og VG nett i dag da:) Ha en glamorøs uke dere:) Stor klem, Marthe

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg