BEAUTIFUL MARIA MENA IN MARTHE FRINGE DRESS!!

Maria Mena er en av mine norske favorittartister! Jeg elsker hvor åpen og ærlig hun er i tekstene sine og sårbarheten i stemmen hennes samtidig som hun er en skikkelig kick-ass cool-cat med en veldig bra stilsans. Faktisk hadde jeg Maria Mena og Susanne Sundfør på full guffe under hele den siste fødselen min. Selv om det til slutt ble en styrtfødsel, der jeg gikk fra fire centimeter til hun var ute på under 40 minutter (yaikz, ja, det gjorde insanely vondt da epiduralen ikke rakk å virke) hadde jeg et par timer mellom tre og fire centimeter der jeg bare nøt å høre på musikken til disse to fantastiske jentene som bidro til å gjøre fødselen til en veldig fin og spesiell opplevelse! Selv om de siste 40 minuttene var litt tøffe, var smertene borte i det ene sekundet hun var ute og jeg opplevde bare et rush av lykkerus og følelsen av girl-power, så på mange måter kunne jeg ikke fått en bedre fødselsopplevelse-vel og merke med god hjelp av to girl-power chicas syngende i bakgrunnen! Maria er forresten på juleturne nå, og i går rocket hun vår sorte fringe kjole som også er perfekt til julebords-og partysesongen vi er inne i nå. Har noen igjen i butikk, så bare ta kontakt om du ønsker denne looken alla Maria Mena neste gang du skal på noen festligheter!;) Kontaktinfo MagMaLou: 97041889/[email protected]! God helg kjære lesere! Klem, Marthe

Lovin’ the beautiful artist Maria Mena in our “Marthe Fringe Dress”‘at yesterdays concert! I have a “thing” for fringes and have included them in every collection so far, hehe! Wishing you all a great weekend! // Marthe

7 kommentarer

Siste innlegg