FLOWERPRINTS ON MY MIND!

Jeg har tidligere vært allergisk mot søte kjoler og blomsterprint, men har gjort en helomvending og fått skikkelig dilla! Jeg føler meg vanligvis mest vel i monokrome antrekk i sort, hvitt, grått og beige, men merker at jeg ble skikkelig glad av dette blomsterprintet og følte meg skikkelig vel på middagsdate i går med vår head-designer på byMAGMALOU, Andrea, og kjæresten hennes, Stian. Spiste først en fantastisk god 4-retter på Arakataka, før vi dro videre til Jacobskirken på Christel Alsos julekonsert! Den jenta kan virkelig synge, og jeg fikk skikkelig julestemning av hennes nydelige tolkninger av både kjente og mere ukjente julelåter. Små klipp fra konserten kan du se på snapchatten min: magmaloumarthe. Ha en nydelig 2.søndag i advent:) //Marthe

From being allergic to cutsie flowerdresses I have a newfound crush on them, as opposed to my regular monocrome style in different shades of black, white, grey and beige.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg