FOR EN HODEPINE…

Aiaiai, skulle kjøpe inn de siste julegavene og orge resten til jul i dag, men fikk skikkelig migrene i dag morges, og endte på sofaen i fosterstilling med minstemann stortsett hele dagen! Satser på null hodepine i morgen, så familien min faktisk får noe som helst under treet i år!! Jeg er i utgangspunktet ikke så fan av å løpe rundt og stresse med å kjøpe julegaver til alle og enhver. Med mindre man har tid til å lage noe selv (det utgikk for min del i år!!;) eller gi opplevelser til hverandre, synes jeg det er litt tullete å bare bytte penger og potensielt ende opp med å få en masse ting man engang ikke trenger. Men jeg elsker alt annet med julen, og gleder meg til å se juleprogrammer, spise kveite, ribbe, kalkun og pinnekjøtt, og endelig kanskje få lest en bok eller to;)

Befinner meg på snap som alltid i julen også, så hit me up on “magmaloumarthe”, hvor jeg har tatt disse bildene fra.

Juleklem fra Marthe

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg