LADIES IN RED!

God første juledag, folks,-håper dere hadde en finfin julefeiring i går!:) Vi delte julaften opp i to i år, siden vi er blitt så mange. Først spiste vi ribbe og hadde gaveoppakking hos svigers med tanter, onkler og oldeforeldre der , før vi dro over til mine foreldre og søsken hvor vi spiste den tradisjonelle julekveita og fortsatte med gaveoppakkingen. Min eldste datter på 6 år ba i år om å få bestemme juleantrekkene, og landet på at hun ønsket at alle jentene skulle ha røde kjoler! Er egentlig litt allergisk mot rødt, selv om jeg synes det er fint på andre, så må innrømme at det satt litt langt inne å svelge den “julekamelen”, hehe! Men kjøpte tilfeldigvis min første røde kjole på Topshop i London for et par uker siden, så dro frem den til min datters begeistring. Selv fikk hun plukke ut nye kjoler til seg selv og søsteren, og valget fallt på et par blonde- og tyll kjoler fra H&M.

Det ble en litt spesiell julaften for min del, siden det var første jul som tobarns mor, og jeg kjente på lykkefølelsen av å føle meg hel. FAMILIEN føles endelig hel og komplett, og jeg er utrolig takknemlig for at hun minstemor endelig fikk komme til oss. Nå skal late romjulsdager sammen nytes, og nye tradisjoner skapes!

Ønsker dere alle en fredfull romjul!

Juleklem fra Marthe

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg