ROLIG ROMJULSDAG!

Siden vi har planer med venner av oss hver dag i romjulen bortsett fra i dag, har hele tredje juledag gått med til høy pyjamasføring og seriøs chillaxing etter en deilig rypemiddag med familien 1.juledag og årets første pinnekjøtt-lag sammen med et vennepar i går. Og i morgen går turen til Gøteborg, der vi skal besøke et annet vennepar som har like jevngamle barn som oss. Gleder meg til å shoppe i mine favorittbutikker der og ta med barna på Liseberg! Men foreløbig står det fremdeles tredje juledag i min kalender, så resten av kvelden skal tilbringes med rompa godt plantet i sofaen og en ny episode av “Homeland”!

Håper du og dine har hatt en superfin jul. Har du ikke så mange rundt deg, håper jeg du uansett har det hyggelig i ditt eget selskap og gjør noe koselig for deg selv-det fortjener du:)

Romjulsklem fra Marthe

Både armbåndet det står “Mamma”på, boken og pyjamasdrakten lå under treet på julaften i år, og er alle perfekte til en lazy Sunday hjemme.

Bildet under er fra snapchatten min som du kan følge ved å lete opp “magmaloumarthe”, der jeg oppdaterer ganske hyppig fra livet som gründer, mamma, kjæreste, kone, venninne og stylist. CiaoCiao:)

4 kommentarer
    1. hei,
      har du noen gode shoppingtips i göteborg?
      skal dit nå snart, men er ikke så kjent i byen.
      takk for svar! 🙂

    2. eema: Heia! Artelleriet er en fantastisk interiørbutikk, også bør du sjekke ut Beyond Retro som har masse kult og verdens søteste ansatte! God tur! Klem, marthe

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg