LATE TRENDBLOOMER

Jeg kastet meg aldri over neseringtrenden da den herjet som verst for et år siden, men har alltid hatt lyst på én, så da jeg fant denne lille søte saken på Topshop i London for et par uker siden var jeg solgt! Vanligvis orker jeg ikke kaste meg på alle de veldig tydelige trendene som kommer og går hele tiden. Enten må man være tidlig ute selv med “noe nytt”, så ikke alle andre har rukket å gjøre det samme enda, ellers er det helt greit for meg å drøye litt til den er “over” igjen og heller gi den en ny renessanse da;) Orker ikke se ut som man prøver for hardt å være trendy liksom! Da liker jeg bedre å ha et mer avslappet forhold til det, og kle meg i dét jeg føler meg aller mest vel i, uten å nødvendigvis måtte tenke på “what’s hot or not” akkurat der og da ! Men neseringen klarte jeg altså ikke å gi slipp på, selv om mannen min bare lo da han først så meg med den!! Han er hvertfall ikke noen trendnisse for å si det sånn, hehe!

Er på veg til Gøteborg nå! Ønsker dere en fortsatt nydelig mandag og en fantastisk ny, god uke! Klem, Marthe

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg