VAKRE TONE I BYMAGMALOU

Godt nyttår, dere! Starter det nye bloggåret med et bilde av skjønne Tone i Marthe Short Gold Dress fra byMAGMALOU. Bildene er fra en konsert hun holdt på Radiumhospitalet nå i julen! Er så hyggelig når store artister stiller opp for syke barn og voksne som trenger litt ekstra glede og motivasjon i en vanskelig sykdomshverdag. Jeg tror sang og musikk er skikkelig god terapi for både kropp og sjel uansett hvilken livssituasjon man er i, men spesielt under sykdomsperioder.

Håper uansett dere har hatt en nydelig søndag så langt. Jeg tilbrakte den siste dagen før Reality Kicks in igjen, i svømmehallen på Risenga med familien. Men alt gikk ikke helt som planlagt kan du si!;) Først klarte vi å kjøre hele veien ut dit, før mannen min plutselig kom på at han hadde glemt igjen bagen med badetøyet sitt hjemme!! Så ble en ekstra times kjøretur tur/retur før vi endelig kom oss i bassenget. I tillegg klarte jeg å grisetryne på isen, og både nakke og rygg fikk kjørt seg så hardt at jeg har omtrent ikke klart å gå i kveld, aiaiai! Så mistet dessverre bursdagen til min venninne, Mariann Thomassen, nå i kveld som jeg hadde gledet meg til-men lover dog at dét skal tas igjen!!:)

Ønsker dere alle det aller beste inn i det nye året, og håper vi sees her inne, eller på snapchatten min der jeg heter det samme som på instagram:”magmaloumarthe”. See ya there??:) Klem, Marthe

Minstemann på sin første “svømmetur”-ti uker gammel.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg