CHRISTMAS OUTFITS

Jeg elsker alle anledninger til å kunne pynte seg litt ekstra, derfor er julen en hellig “stashe-høytid” for min del, hehe! Her er noen av julefavorittene 2015:

Denne kickflare jumpen var en av mine favoritter til vår opprinnelige ss16-kolleksjon. Men den vil dessverre ikke komme i produksjon før tidligst neste runde, da mange av våre forhandlere var litt forsiktige med å tørre ta inn et plagg som både er uten erm og har en kortere benlengde enn det som er vanlig for en slengbukse. Personlig digger jeg plagg som viser litt ankler (som ofte er veldig flatterende å vise frem), men jeg skjønner at det kan ta litt tid å venne seg til denne lengden:)

Smokey eyes funker alltid!;)

Anledningen var julebrunsj på Pinerolo Americano, der venninnen min, Marte, hadde en spillegig! Topp dag med Anett, Marte og Gitte!

Lille julaften har vi alltid julegrøtfest hos svigerfamilien min, og jeg gikk for en skjorte og skinny jeans fra Gina Tricot:) Er egentlig glad i skjorter og bluser, men er så kjedelig å måtte stryke de, så blir ikke ofte jeg bruker det må jeg innrømme( Og ja, jeg ser “The double boob situation” på det ene bildet, men siden jeg ammer pittelitt enda, skylder jeg på dét, haha!)

Nyttårsaften feiret vi hos et vennepar i Sandefjord, og jeg elsker dette tettsittende skjørtet med peplum-kant jeg fant på H&M i Gøteborg! Hadde egentlig tenkt å ha på meg en grønn, lårkort paljettkjole fra TopShop, men følte heller for å møte det nye året i et enklere antrekk jeg kunne spise så mye jeg ville og fremdeles føle meg vel i, hehe!

Ønsker alle et godt nytt år, og håper alle får oppfyllt akkurat dét dere drømmer om mest i 2016! På min Topp-5 liste står:

1. At alle i familien holder seg friske og glade, etter noen år med litt for mange “curveballs” kastet vår veg.

2. Mere kvalitetstid med familie og venner.

3. En mest mulig harmonisk balanse mellom det å drive en gründerbedrift og familieliv.

4. Et TOPP år for både klesbutikken min, MagMaLou, og vårt eget klesmerke, byMAGMALOU.

5. Få tid til å lage flere inspirerende og gjennomtenkte blogginnlegg, ikke bare hasteskrive saker i ny og ne med altfor dårlig kvalitet på bildene, som skjer litt for ofte når tiden ikke strekker helt til med to barn, to firmaer og 8 ansatte å tenke på.

Men først og fremst skal jeg prøve å nyte mammapermisjonen mest mulig, og ikke la meg stresse av mine egne nyttårsforsetter, hehe!

Hva du noen små eller store mål for det nye året?

Klem, Marthe

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg