SASSY STUDIO 54 OUTFITS!

På lørdag var vi på en sykt morsom 30-årsdag til en venninne av meg som kjørte full on Studio 54 party. Men det var bare på hengende håret at jeg kom meg av gårde siden jeg våknet lørdag morgen med fullstendig låst rygg og nakke, og nesten ikke klarte å røre meg! Heldigvis sendte bloggerkollega, Tine Monsen, meg en melding om at jeg bare kunne komme hjem til henne siden mannen hennes, Thorleif, er kiropraktor på Røa Kirorpraktorklinikk! Vanligvis går jeg nesten ukentlig på kiro og massasje hos ““Bekken Og Barn” på Skøyen, som reddet meg fra både krykker og rullestol under graviditeten, men de holder stengt på lørdager. Thorleif kunne dog sakene sine, så jeg ble mye bedre etter endel knekking og rare “knaselyder”, men han sa det kunne ta litt tid før det ble helt bra, så nå er paracet og ibux mine beste venner noen dager fremover;) Jeg ble nok litt vel ivrig på discodansinga utover natten etter x-antall champagne glass, så ble ikke en spesielt rolig rekonvalens etter doktorens ordre-men hvem klarer å bare stå å se på når det henger en discokule i stuetaket, folk har like bra mooves som John Travolta og 70-talls sminken glitrer om kapp med skyhøye gullpumps overalt??? Not me…!!!!!:):)

Etter kirotimen dro jeg ned til Olimb & Co og fikk fixet håret hos Doan, som krøllet det opp i løse bølger. Mannen min hadde også fått lånt Doan sin dressjakke i sølv, og hold dere fast, MIN fløyelsbukse med sleng fra Ganni, hehe! Selv hadde jeg på meg en jumpsuit fra Nina Jarebrink.

Sminket fine bursdagsbarnet, Anett, klar til fest og feiring! Her med mannen, Jørgen.

Denne fine dama vant Prisen for “Årets Beste Blogbusiness” på fredagens Vixen Blog Awards, og på lørdag feiret hun både Anett og 70-tallet i vår “Cecci Jumpsuit” byMAGMALOU.

Som vanlig endte jeg opp med å bare ta snapbilder, så alle bildene på innlegget er screenshots fra snap! Du finner meg der under “magmaloumarthe”.

Marte er en rårass på fela, og overrasket Anett med heftige toner og dance-moves!

Tomas vant prisen for beste manneskjorte i min bok, mens Vibeke var snasen i jumpsuit fra Nona Jarebrink!

Elsket Farah Fawcett krøllene til Live og den hvite jumpsuiten til Anett!

Takk for en fantastisk fin kveld!

Nå er det ny uke, og nye muligheter! Men siden både nakken min, OG BILEN min har streika, har jeg en mistanke om at det blir en relativt rolig uke;)

Klem, Marthe

Ps: Jeg var så heldig å få timen hos Thorleif, og “Bekken og Barn” har jeg samarbeidet med i over et halvt år.

7 kommentarer

Siste innlegg