FOR ALLE DERE TRENINGSFASHIONISTAER DER UTE…

…Dere må sjekke ut et av mine absolutt favorittmerker innenfor treningstøy, som jeg også er så heldig å ha blitt ambassadør for! Casall er et svensk merke jeg ble forelsket i allerede da jeg bl.andre jobber, også jobbet fast som stylist i treningsbladet “Shape-Up” for mange år siden. Jeg vet ikke med deg, men jeg synes trening blir utrolig mye mer lystbetont når man har klær og utstyr man virkelig føler seg vel og fresh i. Derfor føler jeg at jeg virkelig kan identifisere meg med deres kampanjebudskap denne våren som er #outfitmatters!

Forrige uke var vi en gjeng som startet morningen vår med en oppfriskende bodysculpting-time hos Polhem Pr, der alle var iført Casalltøy. Jeg gjorde et lite intervju med instruktør og Casall-ansvarlig, Tonje Damli-Vikestad, på snapchatten min om hvilke trender som er mest gjeldende innenfor treningstøy nå, og det er tydelig at prints og fargeblokking er veldig trendy for tiden. Men de har også masse mer nedtonede plagg, som jeg personlig ofte lander på selv. Her har jeg gjort et lite utvalg med mine favoritter fra ss16-kolleksjonen som du finner på HER!

Dere som har fulgt meg en stund vet at jeg har slitt endel med bekken-nakke-og rygg problemer, og er vanligvis helt avhengig av å trene for å holde systemet i sjakk. Men var så dårlig under graviditeten at det ble omtrent 9 måneder uten…Men nå er lillegull snart tre måneder, og jeg har forsiktig begynt med noe lett trening og fysioøvelser. Jeg kan ikke få sagt hvor mye jeg gleder meg til å komme i bedre form igjen-og med superfresht treningstøy blir det litt lettere å komme i gang også;)

Under er bilder fra Casall-eventet, tatt av Hanne Erøy!

3 kommentarer
    1. Veldig i inspirerende og tøff blogg du har 🙂 Ta gjerne en titt innom min blogg, også, og gjerne still meg ett eller flere spørsmål til spørsmålsrunden min ( hvis du føler for det ). Ha en kjempefin dag videre :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg