MY GALZ!

På lørdag ble hun minste lille jenta her tre måneder, og jeg skjønner ikke hvor fort tiden har gått! Selv om jeg gleder meg til hun blir større også, har jeg samtidig lyst til å bare klamre meg fast til nettopp dagen i dag. For alltid. Hver dag. Fordi babytiden er så skjønn, og man vil ikke at det skal ta slutt. Men før man vet ordet av det, har de begynt å krabbe og gå. Snakke, synge og løpe rundt. Slå seg, gråte litt, trenge trøst. Starte i barnehage og på skole, få venner og kanskje noen ikke fullt så gode venner…Og alt dette før man egentlig har rukket å summe seg. Men det er greit.

C’est la vie.

Follow on snap and insta @magmaloumarthe:)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg