TRYSIL!

Har hatt en superavslappende familiehelg i Trysil, og samlet energi til en hektisk uke der vi skal vise høstekolleksjonen til byMAGMALOU i Operaen på onsdag under Oslo Runway. Ingenting er som litt frisk fjelluft for å skjerpe tankene, litt avslappende spa og massasje for å senke skuldrene og ikke minst bade i varmebassenget utendørs bare fordi det er digg!!:)

Vi bodde på Trysil Mountain Resort i Fageråsen, som vi har bodd på før, og er godt fornøyd med! Selv om været var ganske dårlig med mye vind, sludd og tåke, fikk storesøster og mannen stått masse på ski, mens jeg og hun minste har kost oss på café, i bassenget eller på spa. Sistnevnte tror jeg mor hadde mest utbytte av;)

Hadde håpet å få stått litt i bakken for å få testet ut min rykende ferske skidress fra Kari Traa som jeg synes er helt fæææb, men den funket bra som trilledress også!!

Nå er det søndagskveld, og jeg skal sende ut invitasjoner til etterfesten vi skal ha på ASIA Aker Brygge etter visningen på onsdag! Blir et lukket event, men finn meg på snap under “magmaloumarthe” da vel, så kan alle som vil bli med på festen der!!:)

Ha en strålende ny god uke!

Klem, Marthe

Skidress// karitraa (sponset)

Genser//Casall (sponset)

Boots//Sorel

2 kommentarer
    1. Hei
      Har fulgt deg siden jeg leste en artikkel om deg i babydrøm-bladet. Selv har jeg en datter som er født 20. Oktober (snart 4 mnd).
      Må si at jeg er imponert over alt du får til, ser alltid fresh ut! Virker som du får til alt, ta vare på familien, være sosial, jobbe, osv… Hvordan får du det til med en baby i hus?😅 sover hun i lange strekk om natta? Jeg går stort sett rundt trøtt som en strømpe😴

    2. Ina: Så hyggelig!:) Og takk for det!! Tror jeg har et loppe-gen som bare kjører på, samt veeeldig snill familie som stiller opp med hjelp og barnepass! Men jeg går ofte også rundt trøtt som en strømpe i pysjen, hehe!! Klem, marthe

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg