NAMASTE!!

Etter altfor mye jobb (og fest!!) tidligere denne uka, bestemte jeg meg for at resten av uken skulle ha fokus på familie, trening og soving!

Jeg har alltid slitt endel med rygg, hofte, nakke og leddissues, derfor må jeg være flink til å prioritere trening for å holde kroppen i sjakk. Har prøvd yoga “en million ganger”, og vært litt deppa for at jeg ikke har klart å conecte 100% med den treningsformen som de aller fleste av mine venner og bekjente sverger til og snakker så varmt om…

Jeg har bare ikke helt klart å henge med når du både skal “puste inn, stå på hodet mens du puster ut, setter høyre ben tilbake mens venstre ben vris i 90 grader til siden, opp og frem, samtidig med at du puster inn og ut, ruller deg sammen som en ball og står på henda mens du går i spaghaten og gjør alt på nytt med å stå på hodet igjen”! Anbefaler på ingen måte noen å gjøre yoga på denne måten, altså, men det er vel trygt å si at jeg synes akkurat denne formen for yoga går litt for fort i svingene for meg-enda…Hehe.

Men jeg elsker de mer rolige strekke, bøy og tøy øvelsene, og blir så glad hver gang jeg merker en pitteliten forbedring fra forrige gang. Og hvem vet, kanskje jeg fixer de mer intense og dynamiske delene av yogaen snart også!!:)

Uansett var en treningsøkt med en times yoga etterfulgt av en 21 minutters intensitet cardiotime, akkurat det jeg trengte i dag.

Work-out wear//Casall(sponset)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg