HAPPY VALENTINES & GOD MORSDAG!

Hyller alle dere mødre, kjærester, koner, ektemenn eller partnere der ute i dag, på en dag hvor både morsdag og Valentines feires på samme dag!

Selv våknet jeg opp til min eldste datter som kom hoppende opp i sengen med en blomsterbukett hun hadde plukket ut selv, laget fine kort og tegninger og perlet en nydelig ring og et armbånd jeg lover å bruke masse!

Tror mannen min som reiser til Singapore om én time har glemt at det også er Valentines, så jeg later som om jeg fikk et ekstra sett av dette fantastiske blondeundertøyet fra Pierre Robert som jeg er blitt så forelsket i.

Ønsker dere alle en finfin søndag!

Klem, Marthe

Valentinesday videre, som jeg skal feire i min ensomhet, kan du følge på snap (magmaloumarthe) om jeg ikke er for irri eller lei meg til å legge ut noe…-Yes, it’s called #selfpitty og er ganske usjarmerende, men er akkurat sånn jeg føler det akkurat nå;)

(Ps:Undertøyet har jeg tidligere fått i gave av et pressebyrå)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg