“MODEL FOR A DAY”

I går var vi på lille Olivia’s andre fotoshoot siden hun kom til verden. Og jeg er så utrolig glad for å endelig få noen ordentlig fine bilder av henne, siden jeg enda ikke har somlet meg til å få tatt noen ordentlig proffe babybilder av hverken henne eller storesøsteren, Emma Louise-og hun er snart syv liksom!! Har selvfølgelig tatt tusenvis på tusenvis av bilder av de selv, men det blir noe annet enn å ha en skikkelig pro’ til å gjøre det. Så nå må jeg bare få ut fingeren snart, og rett og slett booke en fotograf som kan ta noen skikkelig fine søsterbilder av de sammen.

But until then…

Olivias første shoot gjorde henne og meg sammen for et par uker siden. Det var for et magasin som kommer ut ganske så snart, og jeg gleder meg veldig til å vise dere alle bildene!:) Men i går var hun så heldig å få være “modell” for det kjente barneutstyrsmerket, Stokke(som jeg forøvrig også er ambassadør for.)

Det er veldig gøy om dagen, for hun er så utrolig blid( stortsett hvertfall;), og de supersøte bollekinna og smilet hennes er til å dø for. Også har hun begynt å storpludre, som hun synes er så festlig at hun gjør det ABSOLUTT hele tiden. Og hun ler av seg selv MENS hun gjør det, hehe!

Jeg må innrømme at jeg synes denne perioden er ekstra stas, fordi hun blir liksom litt mere menneske for hver dag som går. Er ikke bare en pitteliten baby som bare sover, bæsjer og gråter lenger. Hun er faktisk blitt en liten person allerede, som gir full respons, vokser daglig og får mer og mer personlighet for hver dag som går. Så selv om jeg ofte tar meg selv i å sitte planta i sofaen, fremdeles i morgenkåpa, klokken tolv midt på dagen med en bustete grorudpalme på toppen av hodet, merker jeg at det gjør meg slettes ingenting. Jeg storkoser meg faktisk med det!

Og når lengselen til venner og andre morsomheter blir for stor, er det jo ikke verre enn å bare hoppe ut av sofaen, smette inn i et antrekk man føler seg vel i, og komme seg ut litt mens pappaen også kan få litt ordentlig kvalitetstid alene med dem. Det er bare det at den sosiale lengselen min faktisk ikke er like stor som den pleide å være. Men akkurat dét er sikkert like greit for en som er kjent for å være i overkant sosial, hehe. Men jeg liker å være litt Ole Brumm her jeg, og si “Ja,takk! Jeg vil gjerne ha begge deler! Tid med BÅDE venner og barn!”

Ha en nydelig fredagskveld, og det er ekstra hyggelig om du vil følge meg på snapchat eller instagram under “magmaloumarthe”.

Klem, Marthe

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg