HERE COME’S THE BRIDE…!

Nå er det faktisk snart 11 år siden jeg giftet meg, men førstkommende søndag skal jeg faktisk få være brud for én dag igjen under Din Bryllupsmesse på Grand Hotell.

Jeg har aldri gått en brudevisning før og merker jeg gleder meg skikkelig, siden jeg alltid har hatt en litt småteit jentedrøm om å gjøre det, hehe! Så hvis du selv skal gifte deg, eller kjenner noen andre som skal det og trenger litt inspirasjon, håper jeg dere kommer innom på søndag!

Programmet finner dere på Dinbryllupsmesse.no, og billetter kan dere kjøpe her! I anledning skuddårsdagen i dag (der alle jenter liksom skal “ha lov” til å fri) kan du med rabbattkoden “love123” få tak i billetter til kun 100kr. Tilbudet varer så lenge det er billetter tilgjengelig.

Håper vi sees!

Klem fra søndagens Bridezilla

Det øverste bildet er fra bryllupsdagen vår på Munkholmen i Trondheim, 2.juli 2005, med forloverne våre Tove, Marit og Odd Arne. Mens det nederste er fra vår 10-års bryllupsdagsfeiring på Bali i fjor. Time flies…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg