HERE COMES THE BRIDE!

Skal du gifte deg deg, og trenger litt inspo må du gjerne lese videre…:)

På søndag gikk jeg min aller første brudevisning under Din Bryllupsmesse på Grand Hotell, og jeg må innrømme at jeg fikk litt “weddinggitters” igjen, da det er hele 11 år siden jeg selv giftet meg.

Jakten på den riktige kjolen, lokale, planlegge innhold og tale(r)- it’s all coming back to me, og man får jo ikke lyst til å gjøre noe annet igjen, hehe! Men så er jeg nok kjent for å være i overkant ivrig på å planlegge en god fest;)

Selv kjøpte jeg min egen brudekjole på Hawaii i 2004 og mye har skjedd med både stil og smak siden den gang, men man kan jo ikke angre seg heller, for det var jo den fineste kjolen jeg visste om akkurat der og da. Men hadde bryllupet stått i 2016, hadde nok valget fallt på en mye enklere kjole i snittet, men med desto større fokus på de små detaljene enn det jeg valgte den gang da. Den store drømmen hadde jo vært å få tre inn i en fantastisk kreasjon av Elie Saab, men det kan jeg jo fremdeles oppleve en gang da, dog forhåpentligvis ikke som brud;)

Men det er masse fint å velge i mellom i Norge også, bl.a Cecilie Melli, Leila Hafzi, Karina Kjenner Titze og TSH for eksempel. Eller noen av de som viste under messen i går, som for eksempel Ski Brudesalong, Christiania Glassmagasin(som har fått en fantastisk fin bryllupsbutikk/showroom i 2.etagen), og Sadoni som har location rett bak slottet. Jeg gikk også for det norske merket, MORAMI, som er kjent for sine fest-og bryllupsstakker, som jeg selv ønsker meg til min yngste datters navnefest i april og til 17.mai.

Så hvis du går i giftetanker, håper jeg du kan få litt inspirasjon av disse bildene tatt av bryllupsfotografen, Natalia Pipkina.

//Marthe//

Hair: Adam&Evam

Make-Up: Jane Iredale

Disse tre siste bildene er tatt av og med bloggkollega, Silje Pedersen, som du kan følge på snap under “silje-pedersen”, mens meg kan du følge om du søker opp “magmaloumarthe”.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg